Thuis - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Gerda Vroom - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Enkhuizen, Nederland van Gerda Vroom - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

02 December 2008 | Nederland, Enkhuizen

Waar ik ben? Nou, gewoon nog thuis. Kom net terug van trekzak-les.
De banketstaaf van Mark zit in de oven, die gaan we straks lekker opsmikkelen. Die kregen we er echt niet meer in na onze copieuze maaltijd. Mark vond het zo smakelijk dat hij het de kwalificatie "Kerstdiner" gaf. Dus dan ook maar in stijl; licht dimmen en kaarsen aan. Gezellig!! Het is echt Hollands herfstweer. Dus....heb ik vreselijk veel zin in de Mexicaanse zon.
Morgen om 6.42uur stap ik op de trein richting Schiphol.

  • 04 December 2008 - 00:45

    Slaapkop:

    Zat wel even te balen hoor toen ik mijn wekker zag..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enkhuizen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2011

Van Todra kloof naar Marrakech

22 Februari 2011

van woestijn naar Todra-kloof

20 Februari 2011

van Midelt naar Merzouga

19 Februari 2011

de koffer enzo

11 Februari 2011

En meteen al een AVONTUUR
Gerda

Actief sinds 28 Nov. 2008
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 15130

Voorgaande reizen:

03 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: