Het internetcafe - Reisverslag uit Toluca, Mexico van Gerda Vroom - WaarBenJij.nu Het internetcafe - Reisverslag uit Toluca, Mexico van Gerda Vroom - WaarBenJij.nu

Het internetcafe

Door: gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

04 December 2008 | Mexico, Toluca

En daar zit ik dan. In Toluca, Mexico. In een bujzonder obscuur internetcafe. Hier durf ik dus echt me n pinpas niet te gebruiken. Achter me heeft iemand een lekker muziekje opgezet, cajun, heerlijk. Buiten raast het verkeer maar...schijnt de zon. Haha.
De vliegreis ging prima, ik zat naast een hele slimme Mexicaanse die werkt bij een mensenrechtenorganisatie. Ze schreef een inleiding voor een te verschijnen boek. Dat werd dus een heel lang gesprek, maar ze gaf me ook deze tip, om meteen van het vliegveld naar Toluca te reizen. En dat is natuurlijk vooral zo bijzonder, omdat ik vorig jaar met de Tooluka naar Antarctica ben gevaren. Daarna heb ik prima geslapen in het San Carlos hotel, helemaal geen jetlag stond ik vanmorgen naast me n bedje om half acht. Op zoek naar koffie en de volgende reisbestemming heb ik al heel goed leren zeggen estoibooskandoo en ook keseraunam en nog wel veel meer, bondia en grasias.
Ik heb de eerste straatmaaltijd achter de rug: bij de eerste hap dacht ik OOOOOEEEEEEF maar het went snel, die pepers. Toen moest ik om te blussen wel zo n heerlijke zoete stengel kopen. Van de weersomstuit heb ik twee ouwe bedelaars wat gegeven.Er zullen er nog vele volgen ben ik bang.De volgende bestemming is Morelia ant hier is eerlijk gezegd niet veel te doen.

Adios

  • 04 December 2008 - 22:36

    Je Zoon:

    Moedersssss ^^

    Dat is al een eind weg uit Mexico city, een goed begin dus!!

    en een hotel is wel erg high budget hoor! :P

    nog niet de camera-oploadkunsten onder de knie gekregen?

    weet u al meer over het vervoer naar zacataratuutu... of iets in die richting?

    en loneley planet al onder de knie? genoeg tijd voor gehad in vliegtuig dus...

    nou... ga laatste rondje hier met heidiho en daarna naar bed.. is al half 12 morgen weer vroeg op.. en heb nog geen flauw idee wat er allemaal in die cadeautjes zitten nou dag heurrrr joeuhhh bedankt

    Mark


  • 04 December 2008 - 22:38

    Ps:

    IK WIL OOK NAAR TOLUCA!!! hahaha :D

  • 05 December 2008 - 10:18

    Yolanda:

    Ja ja het zal niet....bedelaars...niet teveel uitgeven hoor...en goed op letten hoe je moet bedelen, misschien komt het nog van pas...hahaha
    Heidi is nu bij mij, mooi ff speln met Juutje.
    Hoe je haaksen.....oja feli met je zoon ( 5 dec.) doei doei See Yo(u)landa.

  • 05 December 2008 - 17:17

    Je Andere Zoon:

    Heeeey moeders,
    Ik zie u al helemaal voor me in megico, lopend tussen sombrerodragende oude bedelaars met ongewassen snorren. Vandaag ga ik terug naar enkhuizen en morgen help ik Nelly mee met verhuizen.
    Veel plezier in Moralia!!
    Gr. Nico

    PS.
    "we willen foto's zien, heel veel foto's, en heel snel. Dus heel snel heel veel foto's, foto' foto's blabla foto's foto's!!!" :P

  • 05 December 2008 - 20:44

    Die Ene Zoon Weer:

    FOTOWWSSSS!!!! WAAR ZIJN DE FOTOWSSSS!!! >?!?! WE NEED SOME FOTOWSSSS

  • 06 December 2008 - 13:17

    Martinzelf:

    Hoi Gerretje,
    Zoals je ziet ben ik in de lucht met m'n nieuwe speeltje, heb over internet en ben niet meer afhankelijk van derden.
    gisteren hbben marjolein en ik heidi gedognapt zij vindt het heerlijk hier en heeft ook een beetje vacantie.
    Morgen komen de jongens eten en pokeren met Fred en dan maken we er leuke dag van.
    De uitspraak van de kantonrechter was redelijk positief voor mij uitgevallen waarvan later acte.
    Het komt er op neer dat ik mijn gelijk redelijk goed heb gekregen van deze wijze man.
    Laat een paar foto's voor de jongens achter.
    By the way ze zijn samen naar Nellie brothers in arms.
    Veel plezier froetjes Marjolein en Martinzelf


  • 06 December 2008 - 13:46

    Marttin:

    DIT BERICHT IS NIET VOOR GERDA MAAR VOOR YOLANDA.
    Zoals je gelezen hebt is Heidi bij mij met eindejaarsvacantie tot zij weer terug wil naar de drie groene eikels.
    Met vriendelijke groet Martin.

  • 06 December 2008 - 13:52

    Brothers In Arms:

    rechtstreeks live verslag vanuit Duitsland

    de Nachbarin was erg vriendelijk en zodoende konden wij in contact komen met Nellie... blijkt ze nog in Monaco te zitten, waarschijnlijk met de katten want hier zijn er geen...

    Het huis kent een leegte aan mensen maar een drukte aan meubels, volgende week gaan we verder waar we gebleven zijn...

    Zometeen nog wat curryworst naar binnen werken en gezellig Deutsch kommunizieren mit deutscher leute... nou dat was het wel weer.

    Gegroet,

    Brothers in arms

  • 06 December 2008 - 16:32

    Yolanda :

    Ach, waar ist die Heidi >>>???
    Ja bij Martin...Ik zoeken naar die hond, savonds laat nog bij Mark langs gegaan om te vragen, want ik maakte me zorgen....Zeg Martin laat je ff weten wanneer Heidi weer terug is..
    O ja Gerda...Hier alles verder oke hoor...Is je creditcard niet geblocked...hahaha Je snapt me wel... Ik maak anders wel wat over naar je hoor...centen zat...hahaha

  • 06 December 2008 - 17:22

    Martin:

    Dit bericht is ook bestemd voor Yolanda,
    Sorry dat ik Heidi gedognapt heb maar het is zo gezellig met dat lieve hondje in het huisje ze heeft het erg naar haar zin misschien stuurt ze nog wel een vacantiefoto van uit het vacantiepark het Grootslag.
    groetjes Martin

  • 07 December 2008 - 11:58

    Winnie:

    Ben je even weg, gaan ze vechten om je hond!!! hahahahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Mexico, Toluca

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 Februari 2011

Van Todra kloof naar Marrakech

22 Februari 2011

van woestijn naar Todra-kloof

20 Februari 2011

van Midelt naar Merzouga

19 Februari 2011

de koffer enzo

11 Februari 2011

En meteen al een AVONTUUR
Gerda

Actief sinds 28 Nov. 2008
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 15133

Voorgaande reizen:

03 December 2008 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: