Puerto Vallarta - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Gerda Vroom - WaarBenJij.nu Puerto Vallarta - Reisverslag uit Guadalajara, Mexico van Gerda Vroom - WaarBenJij.nu

Puerto Vallarta

Door: gerda

Blijf op de hoogte en volg Gerda

14 December 2008 | Mexico, Guadalajara

Zondag 14 dec.
Vandaag twee Mexicanen uitgelachen!!!Ik had nooit gedacht dat het mogelijk was, maar ze lachten ook keihard om zichzelf. Het was so funny. Ze zaten in een kayak en probeerden door de branding te komen. Maar elke keer als er een grote golf kwam waren ze vooral bezig niet om te slaan ipv richting water te komen. Zo kwamen ze als twee aangespoelde walvissen (de mannen hier zijn nogal dik) steeds vaster te zitten. Nieuw plan> na de branding instappen. Zat de ene erin, en begon de ander te klimmen> eskimoteren met uitval van passagiers. Toen het te erg werd heb ik maar een handje geholpen en was de lol over. Daarmee heb ik twee vrienden gemaakt.
Ik ben zelf natuurlijk niet weg te slaan uit die kayaks, en ter info aan de zangclub> ik oefen me wezenloos tijdens het peddelen. Vooral "Devoted to You" maar ook "Darling you can count on me" doen het heel goed op de Pacific.
Morgen heeft Ton ze n vrije dag en dan zullen we aan de foto s werken. Tot dan.

• 15 December 2008 - 17:56

Nico:

Heeey moeders!
    Goed bezig!

• 16 December 2008 - 00:39

Hetty:

heey!! Gerda! Nou zit je zomaar in Mechico Mechico hoho! Kreeg een mailtje van Martin en die gaf me je site door dus ga ik je volgen hoor! Hoelang blijf je weg? En doe je dat helemaal in je alleentje? Stoer mens ben je toch.Liefs,en geniet van al je belevenissen. xxx Hetty.

• 16 December 2008 - 10:16

Nelletje:

Je gaat toch niet met zo'n kayak de zee op he?
    Veuls te gevaarlijk.Zullen we dan maar samen op zangclub?Die arme patienten van mij zijn nu nog de klos.

• 16 December 2008 - 18:36

Antonius:

Tot bijna middernacht hebben we touwtje gesprongen met de kinderen in de kamer.
    Ik ben trotse record houder met 20 rondjes.
    Bebankt voor alle cadeaus en de reuze fijne dag samen !
    Ton, Carmen, Isaac (Roger), Femke en Lopke

• 17 December 2008 - 11:58

Maria:

Hallo Mark of Nico, wat is het ticketnummer (!) van je moeder, want ze heeft het vliegtuig gemist ...

• 17 December 2008 - 18:39

Maria:

Ter info: Gerda is nu via Miami naar Port of Spain onderweg. Als de overstap goed gaat dan zien we haar vannacht om 00.30 uur, jippie !

• 17 December 2008 - 21:56

Nico:

Oww dankje Maria voor de info. Ik had nog een poging gedaan om het ticketnr te vinden maar dat was niet gelukt. Gelukkig is het allemaal goed gegaan.

• 18 December 2008 - 17:10

Mark:

gelukkig dat dat goed is gekomen :D nou ja, in feite is er nooit wat verkeerds gegaan maar toch :)

0:30 NL tijd??

gegroet